Organisch bereik film binnen 1 dag

Wat kan een goed verhaal in beeld voor bereik hebben.

Storytelling werkt, "Tien van 't aogje"

Vanmorgen om 8:00 uur heeft de opdrachtgever de film op Facebook geplaatst. Zonder enige vorm van promotie door een marketeer heeft deze post in de avond al een gigantisch bereik. Stel je voor dat het met een marketingcampagne was gelanceerd.

2,5 duizend keer bekeken waarvan 715 betrokkenheidsacties

Storytelling werkt!

Tien van t aogje

De tien van 't aogje, een jaarlijks hardloop evenement in Breda heeft ons de opdracht gegeven om een promo te maken voor hun hardloop event.

 

 

Geplaatst door
Martijn Rondel

Mooie beelden of geluiden inspireren mij. Zij dagen mij uit tot een compositie gevangen in eenvoud.

Gerelateerd nieuws

Wil jij ook een professionele bedrijfsfilm?

In al onze projecten zoeken wij iets nieuws. Omdat elk bedrijf uniek is door de mensen die er werken.