Je hoeft geen verlangen te creëren; het bestaat al.

"Kan ik je interesseren in het kopen van een boek, een bestseller?" Dat werd aan mij gevraagd terwijl ik in een discussie was met mijn vriendin over nieuwe kleren voor onze dochter. "Uh nee, natuurlijk niet" Er zijn zoveel social media posts en advertenties die lijken op deze aanpak. Dat werkt niet. Gebrek aan inzicht in de reis die een koper maakt is hier vaak schuldig aan. Een koper bevindt zich ergens in het spectrum tussen: Ik heb geen idee dat ik een probleem heb tot ik heb hulp nodig of ik wil dit/dat. Als je als verkoper niet weet waar je klanten zich bevinden maak je geen schijn van kans. Denk hier aan als je met je video content aan de slag gaat!

Geplaatst door
Martijn Rondel

Het verhaal moet altijd kloppen. Ik verplaats me altijd in de klant van de klant. Zo beredeneren wij waar wij iemand mee kunnen helpen. Marketing en video gaan zeer goed samen in deze tijd. Inmiddels heb ik me gespecialiseerd in het opzetten van video-campagnes.

Gerelateerd nieuws

Wil jij ook een professionele bedrijfsfilm?

In al onze projecten zoeken wij iets nieuws. Omdat elk bedrijf uniek is door de mensen die er werken.