"Met alleen hard werken kom je er niet"

Er werd mij altijd verteld als kind dat je met hard werken er wel zou komen. Dat heb ik gedaan. Uren op mijn kamer klarinet geoefend. Uiteindelijk naar het conservatorium gegaan. Maar succesvol daarin? Nee, dat kan ik niet zeggen. Maar ik heb wel keihard gewerkt en kan nu goed klarinet spelen. Maar toch ben ik niet succesvol daarin. Je moet zichtbaar zijn. Als je niet zichtbaar bent zal niemand over je praten. Als niemand over je praat ben je niet relevant. De manier waarop je zichtbaar bent is heel erg belangrijk. Je begint met de moeilijke vragen. Hoe wil je gezien worden? Waar sta je voor? Wat zijn je normen en waarden? Waar ben ik goed in? Hoe ben ik van waarde? Weet wat je wilt bereiken. Als je dit weet dan kan je relevant zijn voor je markt.

Geplaatst door
Martijn Rondel

Het verhaal moet altijd kloppen. Ik verplaats me altijd in de klant van de klant. Zo beredeneren wij waar wij iemand mee kunnen helpen. Marketing en video gaan zeer goed samen in deze tijd. Inmiddels heb ik me gespecialiseerd in het opzetten van video-campagnes.

Gerelateerd nieuws

Wil jij ook een professionele bedrijfsfilm?

In al onze projecten zoeken wij iets nieuws. Omdat elk bedrijf uniek is door de mensen die er werken.